Man tar för givet att man alltid har en morgondag.



Jag vet att jag skrev att det skulle dyka upp en ny bloggdesign den här helgen som var, men olyckligtvis så har det inte gjort det - vilket ni säkert märkt. Kan också passa på då i samma veva med att säga att det kommer heller inte komma upp någon ny innan jul. Sorry!

I lördags åkte jag in till stan och tittade på bio tillsammans med Matilda, Emma & Johanna. Riktigt trevligt :)  Vi såg på Twilight - SÅÅÅÅÅ bra den var alltså! Kändes verkligen inte som att man satt där i 2 timmar.

Idag så har det faktiskt varit en ganska lugn dag.
Jag hade tänkt åka till stan, men det blev inte så. Utan jag har städat lite och bara tagit det lugnt. Har sett en film med Emmelie också, vi såg Wild child - ganska rolig med fjantig ;D  Typisk tjej-film!
Hann även bränna mig på handleden när jag skulle lägga i kaminen, huvva.  Först halsen, och nu handleden - men det ska ju vara jag till sånt där..

Har precis duschat nu och ska gå över till Agnes och umgås snart. 


TA VARA PÅ DAGEN! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback