när det gäller saker där man måste vara två, är det omöjligt att försöka vara en.

Jag orkar inte längre försöka bygga upp någonting när jag inte får något tillbaka av dig.
Du tror visst att det är meningen att det bara är en person som ska fixa allt, även fast man är två?
Jag orkar inte försöka få det här att fungera längre. Det är bara sjukt fjantigt.





Och jag orkar inte längre bry mig om alla jävla lögner som alla slänger ur sig.
Bara patetiskt att man änns orkar.
Sedan vrider och vänder alla på allting för att få det till deras egna lilla historia och komma med "något nytt" som ingen annan gått runt och skvallrat om.

Jag vet själv vad som är sant. Men jag tänker för den sakens skull inte gå runt och försöka säga emot allt ni två har typ spridit ut eller försökt sprida ut. Punkt slut.




Jag saknar dig redan.
Och jag saknar min bästa kompis. (vad var det egentligen som hände?)




                                                                                              - C

Kommentarer
Postat av: evelina

Du klarar det, vi vet det.

2008-01-08 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback