you don't know what you got, until you're missing it a lot.

Jag vaknade tidigt i morse med en klump i magen när väckarklockan spelade upp "Don't worry, be happy" klockan 05:30. Var astrött och inte alls på humör, så jag bestämde mig för att även idag snooza en stund - vilket blev till tjugo över 6, så jag fick stressa till bussen!
Dagens första lektion var EOS - Skapande verksamhet. Vi fick gå ut och plocka löv och sedan måla på dom och trycka dom på ett papper. Kändes lixom som att  det var ganska bortkastad tid när jag lika gärna hade kunnat ligga kvar i sängen en timma till..
Efter det blev det IOS - jag, Linn, Matilda och Maja ska spela upp en sketch tillsammans där jag ska spela utvecklingsstörd. Och jag hade lixom aldrig kunnat ana att det skulle vara så svårt ! :P haha.
Dagens sista lektion var samhälls, och jag måste få säga att jag fattar INGENTING! Allt är lixom som en enda gröt i huvudet på mig... Faschister & kommunister & allt skit :O

Nå, väl hemma gick jag direkt och bytte om. Sedan cyklade jag upp på affären och handlade :)  Var dock asjobbigt att cykla med 3 matkassar!! Trodde typ att jag skulle dö i dubbelbacken vid Ewe! :D Galet.
Blev sjukt sugen på en fruktdrink när jag kom hem, så drog fram massa frukt och Magic bullet;en och mixade ihop allt. Satte mig vid datorn och slog igång musik och tjillade ;D


Funderar på att ta mig lite tid åt historian snart, men får se hur det blir med den saken. SKRIVER MER SEN :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback