om du orkar falla, så orkar du också ställa dig upp


Dom senaste dagarna har det pirrat litelite extra till och från i min mage,
ja känner mig sådär sjukt fjantigt extra superlycklig, men ja ska inte klaga!
Kan inte annat än att säga att ja älskar den känslan :D



Igår, fredag, satt jag och Camilla kvar efter skoltid och
jobbade på vår bok som vi trycker upp till veckan :) Känns skitbra! hee-hee 

När vi var done åkte vi till hennes pappa och kirrade lite saker, sen mot byn.
Hem och snabbduscha, och sen var jag & Niklas bjudna på tacos
hos Camilla & Erik, så åkte iväg dit. Sjuuukt trevligt! :D 

När vi var mätta och belåtna drog vi iväg ner till sporthallen
för att titta på lusseliret, och där träffade man också
vääldigt mycke folk - och de är ju alltid trevligt med surr! :b

Senare åkte jag & Sebba till Carro där de var party :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback