wiho!

Jahaaa, så var alla julklappar inslagna :)
Imorgon är det julafton, men jag måste erkänna att jag
knappt inte har några riktigt riktiga julkänslor ;s
Rätt trist, men dom kanske kryper fram ikväll.. Återstår att se! fniss

Idag har morbror Stefan varit här, så vi satt och surrade en stund.
Annars har jag inte gjort så mycke alls.. typ fjantat runt här hemma :)
Slagit in klappar osv ;)  wäääh!

Måste städa mitt ruuuum snart också :( 
Blä, det ser ut som att.. ja.. jag vet inte vad..
Kan erkänna att jag är jävligt lat, och att det är väll därför de ser ut
som de gööööör! Har typ ingenting att skylla på.. typiskt :(
Ajja, de kommer bli fiiiint och snyyyyggt när jag får städat :D

Men först ska jag ut och skotta skotta skotta snööööeee! :D
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback