Jokkmokks marknad

Godmorgon på eeer! :)

Jag har inte haft tid & ork att uppdatera bloggen, därav det långa uppehållet..
Det har varit mycket i skolan & med jobb och sånt där!


Jo, till alla er som är nyfikna - jag gjorde slingor i mitt hår.
Men jag blev såklart inte nöjd, och sen fick jag panik för att jag inte ville ha så i helgen och inte nästa helg heller för den delen.. Så mamma fick helt enkelt färga om mitt hår mörkt igen! :)
- Betydligt mycke bättre! Tack mamma!

Just nu håller jag på att packa klart det sista eftersom att vi åker till Jokkmokk över helgen! Ska gå på marknaden och umgås med alla härliga människor och sådär :D

Har ingenting vettigt att skriva, så jag avslutar med att säga att nu drar jag i duschen!

Vi hörs efter helgen :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback