"kärlek & hosta kan man inte dölja"

Ja, mina kära läsare... Så var helgen slut igen!

I fredags åkte vi som sagt upp till jokkmokk. Vi allihopa var hungriga som djur när vi hoppade av bussen, så vi beställde en pizza på Lilla Paradiset, och innan vi hade tagit oss till Fabian så hade ju såklart min lillasyster hunnit tappa ut halva pizzan efter att hon halkade. Sen höll hon dessutom på att bli påkörd när hon låg där på vägen. Haha, vilken stjärna alltså! ;b
Väl framme hos Fabian blev det att fortsätta dricka, äta & duscha. Vi åkte med Britt mot Mattisudden där det inte riktigt hade kommit så mycket folk, var bara killarna som satt där. Men det droppade in en efter en sen :)
Jag hade då hursomhelst en verkligt trevlig kväll sammanfattningsvis ;D
Jag, Kenny, Emmelie, Fabian, Evelina, Patrik, Johan, Robin & Tommy sov hos Fabian i Jokkmokk efter att vi fått skjuts dit utav Smuggan. Kan tala om för er att jag sov gott ;D

På lördagen blev det bakis-mat & mycket skratt på Lilla Paradiset.
Vi spenderade större delen av dagen i Fabians soffa med Ice age och mycket annat ;D
När dagen började dra mot slutet begav vi oss till Tommy där vi satt och surrade och kollade teve. Jag har dock en tendens att somna till film & teve, och den här kvällen var inget undantag..
Emmelie & Fabian traskade hem till F för att sova, och jag Evelina & Patrik sov hos Tommy.

Vaknade kring 10 idag av att Tommy kom in och väckte mig, vi surrade ett tag & åt sen frukost. Vi blev kvar vid matbordet med en hel del surr och skratt hela förmiddagen :) 
Drog mot Purkis vid 2 någon gång med Jonte. Vi körde lite skoter och tog det lugnt bara. Klockan blev kring 5-6, så vi sa hejdå & begav oss mot byn med Jompa.


Här får ni lite bilder från helgen :)


  

 

 

 


trött tjej...


   
patrik <3                     &                   jompa <3



Hoppas att eran helg har varit lika bra som min :)  Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback