Försenade bussar...

Hejhallå!
Ursäkta att jag inte har uppdaterat något idag, men har bara inte haft tid helt enkelt :)
Jag har bara varit på skolan & sådär. Vi hade bara multimedia och IOS, sen fick vi sluta eftersom att vi inte hade någon engelska.
Jag hade tänkt ta 12-bussen hem, men såklart kom den inte!! Jag stod ute i typ 30 minuter tills jag inte kände mina ben, då gick jag in och väntade på 13:10-bussen istället. Under tiden jag väntade satt jag och surrade med Calle & Robin :)

När jag kom hem satte jag mig i köket och pratade med mamma och Kristina och åt litegranna :)
Snabbstädade mitt rum och sen drog jag till Victor.

Idag har det INTE varit min dag direkt.. Bussen till Victor var OCKSÅ försenad! Typ 40 minuter.. Blev less, men nu är jag här iallafall.
Ska sova här och sådär. Imorgon har jag redovisning i NK;n, hoppas verkligen på att det ska gå bra.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det bäst! Puss,

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad du är duktig då, som far fram & tillbaka till stan 50 ggr om dagen :o ;p

2009-01-15 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback