Man ska ha roligt ihop, det är skitviktigt :)

Än en gång blev det som så att jag inte uppdaterade
bloggen allt för flitigt under den här helgen...


Nåja, i fredags när man kom hem blev det att färga håret efter många om & men.
Annika kom om här kring 7-tiden och hämtade en tjej som inte riktigt var helt nykter, och vi drog iväg till stan för att titta på idol och dricka hos Lisa & Tobbe.
Oturligt nog var jag den enda som hade dragit i mig en hel del alkohol... tills ett annat gäng anslöt sig och höll mig sällskap lite senare ;b 

Vad som hände sen är ett ganska suddigt moln..
Men, kvällen avslutades iallafall på Cleo med mycke dans och surr :)


Lördagen var mest en väldigt hemskt seg dag för min del,
tills kvällen drog ihop sig och det blev fest igen!

Annika kom hit efter ett tag med en vinare som vi glatt drack
upp för att sedan påbörja en ny. Oj så roligt man kan ha med familjen :)
Trillade bara in mer och mer folk, tillochmed VM-dansen kom in i bilden! Gilla!


söndagen vaknade jag och kände att ja hade sovit galet gott.. 
Blev dock inte så mycke ligga och dra sig, eftersom att min sovkompis
as usual började slå mig med sälpojken för att få upp mig.. 
Slutade med att jag kravlade mig upp, och vi gick och fikade
med the family och hade dagen-efter-snack :)

Resten av dagen blev väääldigt lugn! :)


Idag är jag ledig, så funderar på att åka iväg och simma och sola :)
Har ändå inget bättre för mig just nu tyvärr.
Vad som händer senare idag återstår att se. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback