Låt inte bilden av vad du önskar bli så stark att du glömmer bort vad du redan har.

Ja, börjar väll bli dax för en uppdatering då...
I veckan har det inte hänt mycket alls typ.. :)

måndagen gick jag skola till 5, var less och trött och ville hem.
Men då fick jag ett sms av Victor en stund innan jag skulle sluta 
där han undrade om jag ville hänga med till Umeå fram och
tillbaka för att han skulle lämna nå paket åt jobbet och ville ha sällskap :)
Och visst, de kunde jag väll göra...
Hade ju ändå egentligen inte så mycket annat vettigt för mig..

Jag hade faktiskt väldigt trevligt, blev lite trött på hemvägen bara :)
Vi var i Lule vid 1-tiden, sen skjutsade Victor hem mig till byn :)

Trött som ett får (ja, ett får..) kravlade jag mig upp ur sängen på tisdagmorgon.
Blev att duscha och fixa, sen springa till 7-bussen i det sjukt kalla vädret.
Känns verkligen att det börjar bli kallväder nu! Myyys :D  gilla (y)
Hände inte så mycket annat än skolan..
Åkte hem och tog det lugnt med mamma och bror :)

Idag är jag ledig från skolan eftersom att vi fick ledigt från alla IOS-lektioner,
och då fick vi jobba hemma på svenskan också :) Happy girl! :D
Har nyss ätit frukost, ska nog åka och hjälpa Camybabe med lägenheten
en stund snart. Annars är dagen fri ! :D

Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback