torsdagtorsdagtorsdag


Idag idag idag... humm humm..

I morse vaknade jag och drog mig upp för en riktigt härlig morgonpromenad :)
Sen hem och äta frukost och duscha, för att sen gå mot bussen och åka till skolan!

Hade religion, och sen blev det häktet.

Religion är faktiskt, enligt mig, en svår kurs. Så sjukt mycket invecklade saker osv.
Såg fram emot kursen galet mycket till en början, men sen när jag väl insåg vad det
innebar blev det ett litet snesteg i min hjärna... Men det blir nog säkert bra i slutändan
bara man pluggar och hänger med :)

Var hemma kring 4, och efter det har jag varit ute och busat med hundarna i snön
och burit in en arm veeeed! Duktig tjej.  (och ätit) Wihi :D

Patrik & Johan ska komma om här senare och surra lite, eftersom att dom åkt ända
från Jokkmokk för ärenden i Luleå :D  Ska bli riiiiktigt trevligt!


Vi hörs bloggen. Pu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback