Din rumpa är så söt när den ler!


Helgen har varit braoo, i fredags blev de fest & igår ganska lugnt :)
Så har fått lite av båda..

Idag har ja faktiskt klivit upp rätt tidigt. Lite efter 9. 
Så har hunnit käka frulle och dra bena efter mig nån timme ;D wihii!

Får se vad ja ska hitta på för roligt idag.. Funderar på att ta mig en promenad nu, eller iallafall
gå ut och hitta på något. Sen blir det nog att städa mitt rum och rensa garderoben! (shit pommes) 

Om jag känner mig själv rätt kommer jag nog att sitta och svära över att
jag för de första har så dåligt me lyse i mitt rum så ja tamme fan knappt ser va ja tänker,
och för de andra att ja inte förstår hur de kunde ha fått
bli såpass stökigt som de blivit i min garderob...

Alltså.. egentligen är de rätt mysigt me lite lyse i rummet,. de måste ni hålla me om? ;D
Fast... inte när man ska göra nått där man behöver se bra ;s  haha


Har försökt inbilla mig själv (och mamma) att jag har en organiserad oreda på rummet,
vilket iofs. stämmer till viss del.... ;) 
Men vid närmare eftertanke så ligger det nog liiiite mer lögn än sanning i det
eftersom att jag allt oftare börjar tappa bort mer och mer saker. Fast bara lite lögn.
Men kanse är ett tecken på att ja borde börja ta tag i det? ;D

Ajja, nu pyyyser jag :)
Puss!

Här får ni lite blandade bilder hutt om hutt;


 


ja sminkar bira

 
jenny, khan, jag & linda på brottartävling


jenny, ja & khan - brottartävling.


skolavslutning i nian :)




jim & jag - LK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback